Konkurs na plakat promujący gospodarza Golden Drum powraca. Hejnowski w Jury!

Golden Drum i Izba Turystyki miasta Portorož zapraszają młodych kreatywnych z krajów Nowej Europy do wzięcia udziału w tradycyjnym już konkursie na najlepszy plakat promujący miasto - gospodarza Festiwalu. W tym roku tematem przewodnim jest hasło: szczypta Morza Śródziemnego. Prace można zgłaszać do 21 września.

Autor najlepszej kreacji, która będzie wykorzystana jako oficjalny plakat promujący sąsiadujące ze sobą słoweńskie kurorty Portorož i Piran otrzyma nagrodę finansową w wysokości 3 500 euro oraz wejściówkę na Golden Drum 2016. Autorzy prac, które zajmą drugie i trzecie miejsce również zostaną zaproszeni na przyszłoroczną edycję Festiwalu.

Pracami jury Piran Portorož Poster Award kierować będzie Dušan Drakalski, Dyrektor Kreatywny New Moment New Ideas Company z Macedonnii. Nadesłane prace będą oceniać także Jonny Drewek, artysta i designer z Wielkiej Brytanii, Kaan Ayce, Dyrektor Kreatywny McCann Stambuł z Turcji, Zenel Batagelj, współzałożyciel i partner Valicon ze Słowenii oraz Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP na rynki Europy Środkowo – Wschodniej.  

BRIEF

Piran jest romantycznym, średniowiecznym miastem, celem wielu turystycznych podróży. Tuż obok położony jest bardziej nowoczesny Portorož, który słynie z piaszczystych plaż i kurortów. W licznych hotelach i SPA oferowane są jedne z najbardziej kompleksowych zabiegów pielęgnacyjnych w Europie. Oba miasta mogą pochwalić się z malowniczymi krajobrazami, gajami oliwnymi, winnicami i śródziemnomorskim klimatem.

Niewątpliwą wyjątkowością Piran i Portoroż są baseny solankowe i sól, która po dziś dzień  produkowana jest zgodnie z siedmiowiekową tradycją. Jest to nieodłączny element historii i kultury tego regionu.

Temat przewodni: szczypta Morza Śródziemnego.

Prace można zgłaszać do 21 września na stronie: http://www.goldendrum.com/en/competition/off-drum-competition/. Jako inspiracja służyć mogą zdjęcia opublikowane na stronie Izby Turystyki miasta Portorož.  

***

MSLGROUP jest partnerem 22. edycji Golden Drum, jednego z największych konkursów w branży reklamowej w Europie. Celem współpracy jest promocja wydarzenia i przybliżenie hasła tegorocznej edycji festiwalu „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura” w krajach Europy Środkowo – Wschodniej oraz dotarcie do lokalnych społeczności. Golden Drum odbędzie się w dniach 13 - 16 października w Portorož w Słowenii.

Golden Drum to organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia


dostarczył infoWire.pl